dilluns, 12 de juliol del 2010

Superat el primer trimestre UOC

La setmana passada es van publicar les notes finals del trimestre 2009-10/2 de la UOC.
Feia dies que el consultor de C-TIC ens havia enviat les notes de l'assignatura, amb una valoració molt bona, cosa que ens va alegrar molt i molt.
De tota manera, a mi encara em quedava per saber les qualificacions de Tècniques de Gestió i Comunicació i de l'os ... Es-ta-dís-ti-ca.
Quins nervis!!! Quan vaig entrar a la web de la UOC un correu de la Teresa, una companya de classe d'Es-ta-bla-bla-bla ... em felicitava per l'aprovat. SI??????? Doncs si. Les notes individuals encara no havien aparegut`, però uns bonics diagrames de barres indicaven els percentatges per notes ... El gràfic ho deia ben clar: no hi havia cap suspès, per tant -independentment de la nota-, tots havíem aprovat. HE SUPERAT ESTADÍSTICA!!!!
Noies, això és mitja vida. Ja sabeu com he patit "els numbrus", i treure-me'ls de sobre significa un gran alleujament.
I a vosaltres, com us ha anat???
Ara toca pensar a quines assignatures ens matricularem de cara al trimestre vinent (tot i que jo tinc pendent, encara, la resolució de l'Avaluació d'Estudis Previs).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada