dimecres, 16 de juny del 2010

Tot esperant les notes

Com bé sabeu, dissabte passat -12 de juny- vaig donar per acabat -espero!!!- el meu primer quadrimestre UOC. Examen d'Estadística al migdia, i prova de validació de Tècniques de Gestió i Comunicació a la tarda.

Durant pràcticament 3 setmanes havia estat estudiant Estadística full time, i duia un empatx de numbrus sobirà. Sort que la meva amiga MEM, que a més de guiar-me pels camins de la pintura oriental (sumi-e) també és aromaterapeuta, em va donar unes essències de marduix per olorar, i que van provocar en mi un estat de tranquil·litat i de bon humor des del dia anterior a l'examen. Evidentment ajudat per l'esforç que hi havia dedicat durant tot aquest temps. Bé, ens ho creguem o no ... la veritat és que feia de molt bon olorar!!!

L'examen no va ser massa difícil (em sembla!), penso que hi havia voluntat de facilitar l'aprovat als alumnes ... però fins que no tingui la nota no pots dir blat fins que no és al sac, i ben lligat!!

A la tarda la prova de validació de Tècniques. Em va fer patir una mica, perquè no li havia dedicat massa temps, però al final penso que encara me'n vaig sortir amb prou dignitat.

De tot plegat, l'experiència d'una prova presencial UOC és ben curiosa. Una sala plena de gent i ... tots fent examens diferents!!! Em va resultar sorprenent i divertit alhora.

I si, ara ja dono per encetat l'estiu, i emplaço la meteorologia a que vagi fent el mateix, tot agraïnt-li que s'hagi mantingut tant col·laborativa aquesta primavera, de manera que les temptacions d'aprofitar el bon temps i descuidar els estudis i les meves companyes de TICxTOTS no han estat massa sovintejades. Així, d'una manera progressiva, i esperant a que vosaltres -Núria, Àlex i Àngels-, acabeu amb les respectives proves, oi?

À bientôt! Fins ben aviat!

PD: esperant les notes, és clar!!

1 comentari:

  1. Doncs l'enhorabona!
    Jo avui també he fet la prova de validació d'anglès i per tant només em queda esperar els resultats.
    És el meu primer estiu lluny del mar però procuraré aprofitar-lo igualment...
    Tenim pendent un skype, eh!

    ResponElimina