dimecres, 21 de juliol del 2010

Assignatures per al nou trimestre

La setmana passada em vaig adonar, de cop, que el termini de matrícula per al nou quatrimestre de la UOC s'acabava més aviat del que em pensava (demà dijous 22). En part, esperava que m'arribéssin els resultats a l'al·legació de l'Avaluació d'Estudis Previs, però sembla que aquest tràmit va per llarg.
Vaig consultar al tutor sobre quines assignatures hauria de fer obligatòriament, independentment de la resolució, i seguint el seu consell m'he matriculat de les següents matèries: Enginyeria del programari (no hi ha altra informació d'aquesta assignatura al Pla d'estudis que el títol que, només de llegir-lo, "em fa més por que una pedregada". Numbrus i fòrmules una altra vegada?); Iniciativa emprenedora i Polítiques d'Informació, dues matèries que aparentment requeriran esforç i dedicació.
Alguna de vosaltres me'n sabria dir alguna cosa més?
I, més important: compartirem aules novament?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada