dijous, 22 de juliol del 2010

Convalidar o aprendre?

Per fi m'he matriculat. He tardat molt a decidir-me sobre el nº d'assignatures a cursar així com en quines escollir. Finalment m'he matriculat de tres (i no de dues com fins ara) així que déu m'agafi confessada! I són les següents: introducció al dret, tecnologies de la informació i llenguatges documentals.

M'ha costat molt perquè per exemple hi ha una sèrie d'assignatures tipus introducció al dret que, pel que m'han dit potser em convalidarien i tothom m'aconsella que ho demani però jo, que sóc tossuda com una mula, penso que és una oportunitat per aprendre coses que jo, per mi mateixa, no estudiaré. Cert és que em valdria la pena fer l'avaluació d'estudis previs, tan per estalviar anys de carrera com diners, però m'ho prenc una mica com anar aprenent i tant li fa si acabo com si no.

De totes formes em fa por equivocar-me i més endavant penedir-me de no haver intentat escurçar el camí però ara em ve al cap una frase que vaig tenir penjada a l'habitació en la meva adolescència: "si tens molt clar on vas estalviaràs moltes passes però perdràs molts paisatges" (o flors, ara no ho recordo bé).

En fi, Marta, sembla que no ens trobarem, i diria que amb les altres tampoc, oi? Però mantinguem el contacte, d'acord?

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola princess!!! M'alegro de tornar-te a trobar. Sàpigues que les assignatures que et puguin convalidar en una AEP les hauràs de pagar igualment. Jo pensava que la meva inversió es limitaria a l'adaptació de la diplomatura al grau ... però no, hauré de pagar tots els crèdits que em convalidin, encara que "a un cost més econòmic".

    ResponElimina