dijous, 30 de setembre del 2010

Iniciativa emprenedora

Ui!!! quina il·lusió obrir el bloc, després de molt temps, i trobar-hi una intervenció nova.
Doncs si, dissortadament i tal i com diu la Núria, no coincideixo amb cap de les TICxTOTS a cap de les DUES assignatures que m'he pogut matricular. Així que haurem de trobar entorns alternatius per trobar-nos les quatre.
Si noies, només m'he pogut matricular d'Iniciativa Emprenedora i de Polítiques d'Informació.
Iniciativa Emprenedora en principi era una matèria que em "queia una mica lluny" ... però em penso que em farà molt servei. Crec que una decisió encertada del famós "Pla Bolonya" és fomentar la iniciativa empresarial entre els estudiants, la "gent que puja". I en un moment com l'actual, amb la crisi que ens envolta, i en un país com el que vivim ... és d'allò més important fomentar l'esperit innovador, creatiu i emprenedor, que ajudi no només a crear riquesa i ocupació, aspectes importantíssims, sinó també a sentir-nos satisfets de la nostra feina i la nostra vida.
Modestament, vaig iniciar aquest recorregut quan vaig demanar l'excedència del lloc on havia treballat durant 13 anys. Ara ja en porto 7 fora, i la veritat és que estic molt contenta de la meva decisió. De tota manera, segur que formar-me en aquest sentit em permetrà veure possibilitats desconegudes fins ara.
Ja us ho explicaré.
Espero que tinguem sort durant el curs. I si necessiteu res, ja sabeu on soc.

1 comentari:

  1. Ja em diràs què. Jo vaig estar a punt d'agafar-la perquè bona falta em fa i ben sovint penso en engegar alguna cosa pel meu compte.
    Salut!

    ResponElimina